مدیریت عملکرد
16 مارس

مدیریت عملکرد

هدف:

مدیریت عملکرد، فرایندی اصولی و منطقی به منظورِ درگیر کردن کارکنان در بهبود عملکرد و رسیدن به اهداف تعیین شده‌ای است که مستقیما در راستای اهداف کلان سازمان قرار می‌گیرند و اهمیت بسیار زیادی این روزها در افزایش انگیزه، ارتقای کارکنان، هدفمندی اقدامات مختلف در حوزه‌های منابع‌انسانی و … پیدا کرده است. به همین دلیل پرداختن به موضوعات و مفاهیم و عمیق شدن در مقوله مدیریت عملکرد نیاز حیاتی امروز سازمان‌هاست و در این کارگاه به صورت عملی و با تمرین‌های مختلف مخاطبان مفاهیم عمیق آن را کسب خواهند کرد.

سرفصل‌ها و موضوعات قابل ارائه:

  • مفهوم مدیریت عملكرد
  • هدف‌هاي مدیریت عملكرد
  • فوايد مدیریت عملکرد كاركنان
  • روش‌ها و فنون مدیریت عملكرد
  • چرخه مستمر مدیریت عملكرد
  • هدف‌گذاری
  • مربی‌گری و پایش
  • اهمیت بازخوردهی
  • ارزیابی علمکرد
  • منابع ارزيابي عملكرد
  • اشتباهات معمول در ارزیابی کارکنان
  • مشكلات ارزيابي عملكرد
  • مهارت‌هاي مورد نياز ارزياب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *