هدف:
مدیریت عملکرد، فرایندی اصولی و منطقی به منظورِ درگیر کردن کارکنان در بهبود عملکرد و رسیدن به اهداف تعیین شدهای است که مستقیما در راستای اهداف کلان سازمان قرار میگیرند و اهمیت بسیار زیادی این روزها در افزایش انگیزه، ارتقای کارکنان، هدفمندی اقدامات مختلف در حوزههای منابعانسانی و … پیدا کرده است. به همین دلیل پرداختن به موضوعات و مفاهیم و عمیق شدن در مقوله مدیریت عملکرد نیاز حیاتی امروز سازمانهاست و در این کارگاه به صورت عملی و با تمرینهای مختلف مخاطبان مفاهیم عمیق آن را کسب خواهند کرد.
سرفصلها و موضوعات قابل ارائه:
- مفهوم مدیریت عملكرد
- هدفهاي مدیریت عملكرد
- فوايد مدیریت عملکرد كاركنان
- روشها و فنون مدیریت عملكرد
- چرخه مستمر مدیریت عملكرد
- هدفگذاری
- مربیگری و پایش
- اهمیت بازخوردهی
- ارزیابی علمکرد
- منابع ارزيابي عملكرد
- اشتباهات معمول در ارزیابی کارکنان
- مشكلات ارزيابي عملكرد
- مهارتهاي مورد نياز ارزياب